REGULAMIN PÓŁKOLONII LETNICH
Organizatorem półkolonii letnich jest Morska Szkoła Podstawowa im Aleksandra Doby w Gdańsku mająca siedzibę przy ulicy Rogalińskiej 17, 80-809 Gdańsk, zwana dalej Szkołą.
Półkolonie organizowane przez Szkołę to oferta skierowana wyłącznie do uczniów klas I-III naszej Szkoły.
Półkolonie organizowane są w dwóch turach w terminach:
I tura: od 24.06.2019r. do 28.06.2019 r.
II tura od 01.07.2019r. do 05.07.2019 r.
Liczba miejsc jest ograniczona.
O zapisie na półkolonie decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik może skorzystać z jednego tygodnia półkoloni letnich, rodzic w czasie zapisu wybiera preferowany termin.
Chęć udziału należy zgłaszać przez stronę internetową www.morskaszkola.pl od dnia 03.06.2019 r. do dnia 07.06.2019 r.
Warunkiem uczestnictwa jest zapoznanie się przez rodziców/opiekunów prawnych z regulaminem półkolonii letnich (które jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu pólkolonii) oraz wypełnienie deklaracji i wniesienie opłaty w wysokości 35 zł za tygodniowe wyżywienie.
Rodzic dokonuje wpłaty za obiady dopiero w momencie uzyskania informacji o przyjęciu jego dziecka na półkolonie letnie (informacje będą przekazywane przez dziennik elektroniczny). Jeśli pula miejsc się wyczerpie, wówczas dziecko wpisywane jest na listę rezerwową. Osoby z listy rezerwowej będą informowane telefonicznie w przypadku zwolnienia się miejsc.
Opłata za tygodniowe wyżywienie (dwudaniowy obiad) wynosi 35 zł i należy ją uiścić przelewem na konto :
57 1160 2202 0000 0003 0920 2410
W tytule przelewu należy napisać: opłata za wyżywienie – półkolonie, imię i nazwisko dziecka.
Termin wpłaty to 5 dni od momentu otrzymania informacji zwrotnej o przyjęciu dziecka na półkolonie letnie.
W celu zakończenia rekrutacji półkolonii letnich należy dostarczyć do sekretariatu- wypełnioną i podpisaną deklarację oraz potwierdzenie przelewu za wyżywienie w terminie 5 dni od otrzymania informacji o przyjęciu dziecka.
Jeśli wpłata nie zostanie w tym terminie zaksięgowana na koncie Szkoły i nie zostaną dostarczone deklaracje do sekretariatu wówczas rezerwacja miejsca przepada, a na to miejsce wchodzi pierwsza osoba z listy rezerwowej.
Wniesiona opłata nie ulega zwrotowi w przypadku rezygnacji z udziału w półkoloniach letnich ani w przypadku dokonania wpłaty po wyznaczonym terminie.
Opiekę nad dziećmi w czasie trwania półkolonii sprawować będą nauczyciele zatrudnieni w Szkole.
Szkoła zapewnia uczestnikom opiekę w godzinach 8:00 – 15:00 w czasie trwania półkolonii.
Rodzic zobowiązany jest odebrać dziecko osobiście lub przez upoważnioną pisemnie osobę do godziny 15:00 każdego dnia. Rodzic może również podpisać zgodę na samodzielny powrót dziecka do domu. W tym wypadku o godzinie 15:00 dziecko samo opuszcza Szkołę.
Do realizacji niektórych zajęć niezbędne będzie przyniesienie przez uczestników materiałów plastycznych wskazanych przez organizatora. Rodzic ma więc obowiązek wyposażyć w nie dziecko, aby mogło brać czynny udział w zajęciach.
W każdej turze odbywać się będą dodatkowo płatne wycieczki. Udział w nich jest obowiązkowy dla wszystkich uczestników półkolonii. Rodzic ma obowiązek pokryć koszt wycieczek wpłacając pieniądze za udział wskazanemu przez organizatora nauczycielowi.
Wysokość wpłaty zależy od miejsca i rodzaju wycieczki i będzie podana najpóźniej w dniu rozpoczęcia I tury półkolonii, przy czym opłata za jedną wycieczkę nie może przekraczać kwoty 30 zł. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wycieczki i zwrócenia rodzicom wpłaconych za nią pieniędzy. Organizator może także zmienić termin wycieczki (nie wykraczając poza termin trwania danej tury półkolonii) lub zmienić miejsce wycieczki, jednak za kwotę nie wyższą od wpłaconej uprzednio przez rodziców. Jeśli po zmianie opłata będzie niższa od pierwotnie zakładanej, wówczas różnica zostanie zwrócona rodzicowi.